Wybuchy i nie-wybuchy

Obrazek użytkownika Muni
Świat
Kiedyś już pisałem o dwóch kokpitach samolotów biorących udział w tragicznych katastrofach, porównując Lockerbie do Smoleńska. ]]>http://xiezyc.blogspot.com/2011/02/u-nas-w-tej-naszej-srodkowej-europie.html]]>
W związku z rocznicą, dobrze znów przypomnieć pewne fakty przy pomocy fotografii, bo wiadomo już od czasów rzymskich, że verba docent, exemplas trahunt, czyli co tu ględzić, skoro można dać przykład. No, to daję:
To kokpit samolotu który spadł nad Lockerbie po wybuchu bomby - dodam, że uderzył w ziemię z szybkością prawie identyczną do naszego Tu-154.
TU BYŁ WYBUCH!
 
A TU NIE BYŁO!
 
Widok nie wybitych szyb kokpitu samolotu Pan-Am w porównaniu do jakichś żałosnych resztek kokpitu Tupolewa mówi sam za siebie. 
Zawsze jak na to patrzę, to zastanawiam się jak śpią członkowie (dobre określenie) tych wszystkich komisji trepów i pseudonaukowców, co to brzozę mierzyli 3 lata? Czy to sen sprawiedliwego? Eee, tam.
 
równolegle na: xiezyc.bolgspot.com
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (8 głosów)

Komentarze

Śpią.

Na dobrze strzeżonych osiedlach.

Powód podwójny:

1.Ich sen.

2.Sen ich mocodawców, niepewnych zachowania tajemnicy.

Pozdrawiam

Vote up!
5
Vote down!
0

Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze

#1473245

1.W Smoleńsku znajdujemy wszystkie typowe elementy destrukcyjnego oddziaływania fali eksplozyjnej na konstrukcje samolotu wyodrębnione przez ICAO na podstawie eksplozji w samolocie boeing 747 linii Pan Am lot 103 (21-12-1988)
2.Uporczywe utrzymywanie przez zespół dr Laska tezy z raportu Millera ,że żadnych wybuchów w Smoleńsku nie było w obliczu zestawienia ze skutkami  wybuchu nad Lockerbie dowodzi ,że zespół Laska jest poddawany naciskom politycznym w tej sprawie i jego tezy merytoryczne są celowo fałszowane, co zaczyna przyjmować rozmiary karykaturalne.

http://blogdoradcy.salon24.pl/628244,lockerbie-smolensk-analogy

Vote up!
6
Vote down!
0

"Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest rewolucyjnym czynem"
/G. Orwell
Mind Service - 1do10.blogspot.com

#1473247