oznaczenie a

Obrazek użytkownika ander
Blog

Jakim cudem lot TU154M PLF101 w dn. 10.04.2010 r. na lotnisko Smoleńsk "Północny, nie sklasyfikowane wg ICAO, co przyznał sam MAK w swoim raporcie (na str. 67 wg poskiego tłumaczenia), obsadzone wojskowymi, a nie cywilnymi kontrolerami lotniczymi, nieustannie kontaktującymi się ze swoimi wojskowymi przełożonymi w Twerze czy "Logice", został potraktowany w raporcie MAK wyłącznie wg przepisów AIP...

0
Brak głosów
Obrazek użytkownika ander
Blog

Pod koniec pierwszej części mojej notki przytoczyłem stanowisko MAK, który powołując się na odpowiedni przepis AIP FR, dotyczący możliwości, czy też raczej braku możliwości zamknięcia lotniska Smoleńsk Sieviernyj w dn.10.04.2010 r., stwierdził w swoim raporcie, co następuje:

"Zgodnie z podpunktem c) punktu 1 rozdziału AD 1.1-1 AIP FR: „Dowódcy zagranicznych statków powietrznych, wykonujący loty...

0
Brak głosów
Obrazek użytkownika ander
Blog

"Zdaniem strony polskiej, przy stwierdzonym wysoce niezadowalającym stanie przygotowania i zabezpieczenia lotniska, samolot TU-154M o statusie HEAD (oznaczenie "A") z Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej oraz 95 osobami na pokładzie, nie powienien uzyskać zgody strony rosyjskiej na wykonanie operacji lotniczej na lotnisko Smoleńsk "Północny"

Przyznają Państwo, że to bardzo mocne stwierdzenie,...

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (1 głos)